Frida - cyklar

Hej på er! Har precis kommit hem från gymmet och right now sitter jag på en träningscykel. Kände mig inte helt nöjd efter passet så gjorde några benövningar här hemma och satte mig på cykeln.
 
Hade dans i två timmar på skolan och efter det for jag, pojkvännen, mamma och pappa på gymmet.
 
Sprang i 15 minuter som uppvärmning sedan gjorde jag:
Leg extentions 40kg 8x5
Utfall framåt med 14kg 20x3
Utfall bakåt med 14kg 20x3
Sidosteg med gummiband 24x4 åt varje håll
Insidolyft med vristvikt 20x3
 
Sen när jag kom hem
Regular squats 20x5
Sumo squats med gung 15x20
Sparkar med motstånd bakåt 20x4
Sparkar med motstånd åt sidan 20x4
Step up på en hög stol så länge jag klarade av.
 
Nu ska jag se några avsnitt O.C och forstätta cykla, träna hårt idag hörrni!! kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback