Frida - fredag, lördag, söndag

Hallihallå, dålig update i helgen. Vet inte vad fina Johanna håller på med men hon tränar nog förmodligen på hårdare än vanligt när hennes tävling börjar gå mot sitt slut!

JAG DÅ?,
I fredags blev det ingen träning av någon anledning (?) så jag tog den träningen igår. Det blev faktiskt två pass igår, ett mitt på dagen, rumpa. Och ett senare på kvällen, lite cardio.

Igår värmde jag upp på crosstrainern i en kvart sen gjorde jag
Bulgariska utfall 10x4 på varje ben
Sumo squats 12x3
Kombinerad kissande hunden med donkeykicks 20x4 på varje ben (10 kissande hunden och 10 donkeykicks)
En benssquats med vilobenet fram 10x4 på varje ben
Sidosteg med gummiband 10x3 åt varje håll

Och jag kan lova att det känns idag, alltid lika härligt! ;)

Idag står biceps/triceps/bröst på schemat, tror även jag ska göra lite cardio!

Har varit förbaskat bra väder här uppe i skellefteå den senaste veckan så jag har legat ute och solat lite idag och bara tagit det lugnt, grymt skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback