Frida - hemma efter ett grymt pass!

Hej på er! Kom precis hem från ett grymt träningspass, har egentligen vilodag idag men eftersom att imorgon har jag andra planer så kommer jag inte hinna träna imorgon så jag gjorde morgondagens pass idag istället.
 
Jag har varit lite off i veckan, men det har varit långa skoldagar osv men mitt liv har rullat på som vanligt.
Nästa vecka är sista skolveckan och jag vettefan hur mycket tid jag kommer spendera på gymmet då. Vi har nämligen skola från 8.30 - 20.30 måndag, tisdag och onsdag för att vi har dansföreställningar och sånt. men det blir kul!
 
Idag iallafall så värmde jag upp med 15 minuter på crosstrainer
sen gjorde jag
12x4 bulgariska utfall med 18.5 kg
15x4 plié squats med 33.5 kg
15x4 step ups med 2 kg på varje ben
20x4 donkey kicks
15x4 sparkar åt sidorna (?)
20x3 jump squats
 

Jag HOPPAS och tror att det kommer kännas i rumpan imorgon, hoppas det går bra att dansa hela dagen bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback