johanna - blod svett och tårar

Skoldagen har väl bestått nästan av bara träning, först fotboll på morgonen, sen dans i 3 timmar, var kvar på skolan längre för att komma vidare i en dans.

Efter tre timmars dans kände jag av benet jätte mycket, som att muskeln drog ihop sig, och det blev bara värre och värre, så när jag hoppade av bussen så kunde jag knappt gå, blev as ledsen för jag trodde att jag inte kunde träna. Men som tur är så är min mormor en sånhär som kollar upp sånt så hon smorde och det blev bättre så jag kunde ta mig till gymmet, så jag har just kommit hem! Känner av benet men hoppas på att det är borta till imorgon!

Körde massa kondition och FF övningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback