johanna är tillbaka

Hallå på er, jag har varit lite off dom senaste dagarna. MEN JAG HAR EN ANLEDNING!:D Min dator har blivit fett överhettad och den ville inte vara med mig längre, men jag hoppas att den funkar när jag kommer hem från skolan.
Men tänkte berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna,,, jag har tränat och tränat typ. Lördag morgon sprang/gick jag en runda på 3.5 kilometer sen gjorde jag mina övningar från FF när jag kom hem, gjorde det ute med, det känns riktigt underbart, det är sommar nu!! Igår (söndag) så spenderades kvällen på gymmet, och det blev dom vanliga från FF.
 
Men kommer blogga varje dag i veckan hoppas jag, ska ta nya tag. har ju tränat varje dag fast jag inte har bloggat, det är inte så att jag har suttit och dött i ett hörn, så ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback