johanna - fitnessfighten

 
 
Bloggningen här är då verkligen inte på topp som ni kanske märker, men jag älskar dock att det är folk som läser ändå, hihi! Men kan ju säga att träningen är fortfarande på topp och jag tänkte berätta hur det gick för mig i fitnessfighten som jag har nämnt att jag gjorde förra månaden!
 
Det var ju alltså en tävling som räckte en hel månad och då hade man ett träningsschema och ett matschema. Jag gick ner 5 kilo i tävlingen, vilket jag är otroligt glad över. Det normalaste man går ner på en månad är 2 kilo, alltså 0,5 kilon i veckan, så jag är nöjd.
Sen nu efter tävlingen så äter jag ju inte vad jag vill om jag säger så, visst alla får ju göra som man vill men jag fortsätter att äta samma mat och på samma sätt som när jag var med i tävlingen.
 
Denna månad gör jag ABchallenge, tror jag har nämnt det förut men jag vet inte riktigt. Det går riktigt bra faktiskt, då kör jag alltså väldigt mycket kondition med också. Men då vet ni alla fall vad jag håller på med denna månad:)
 
Om jag inte bloggar här så mycket så kan ni hitta mig på min andra blogg! www.johannatorrissen.blogg.se
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback