tillbaka! -johanna

hallå på er träningsmänniskor! nu kommer denna blogg börja uppdateras igen, så vi och ni har något att roa er med:) både jag och frida har rumpa idag, hon kör på just nu faktiskt och jag har just kommit hem, blev få övningar men många set! sen så har jag även väldigt ömma lår, ja vet inte varför men direkt jag kommer igång så får jag ont?..

men övningarna jag gjorde var. squats, 3 set, först 12,10,8 + stång och runt 20 kilo pga mina ömma lår (haha), sen kickbacks, 3 set, 12,12,12 och 35 kilo, sen massa sidosteg med gummiband, 72 st, fram och tillbaka!

hoppas alla kan komms igång med träningen nu efter sommaren, jag har inte ens hunnit vila under sommaren, har kört stenhårt hela sommsren, förutom ett break på 10 dagar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback