Frida -

 
Det har varit lite fattigt om inlägg nu två senaste dagarna, men det är fullt upp med skola och saker.
Igår mådde jag väldigt illa så jag låg i sängen halva dagen så jag skulle vara på benen idag, vilket jag är! Så idag är det igång med träningen igen och idag står rygg/mage på schemat.
 
I måndags hursomhelst tränade jag ben, på ett gym jag inte brukar vara på och utan PWO så jag fick inte riktigt till det, dock har jag ändå träningsverk (wiho)
 

Började med att cykla lugnt i 5 minuter sen lite mer tempo 5 minuter till. Efter det gjorde jag följande:
 
Hip abduction, insida 15x4
Hip abduction utsida 15x4
Sumo squats 12x4
Squats 10x4
Sido extentions 20x3
Hamstring curl 10x3
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

Grym blogg! Denna kommer jag verkligen fortsätta följa, massor a vbra tips och framförallt ren träningsblogg :)

2013-03-20 @ 19:43:27
URL: http://pevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback