Frida - dagens träning

Har sovit otroligt gott inatt, konstigt nog. Jag har varit väldigt pigg och glad idag och det var med glädje jag for till gymmet, hade armar idag och det kommer helt klart kännas imorgon!
 
Började med att värma upp 15 minuter på löpbandet sen gjorde jag följande:
 
Tricep extension med hantlar12x3
Tricep extention (annan variant) med rep 10x4
Bicep curls med handlar 10x4
Bicep curls (annan variant) i maskin 10x4
Smala armhävningar 10x3
Breda armhävningar 15x3
Sen cyklade jag i 10 minuter i slutet.
 

Det är såklart alltid roligt när man ser resutlat på något man har jobbat med. Förvånande nog såg jag faktiskt ganska rejäla blodådror på mina armar idag vilket var vääldigt kul med tanke på att jag tidigare inte fokuserat så mycket på armarna utan började med det bara för ett par månader sedan.
 
Ger mig själv en klapp på axeln för det!
 

Kommentarer
Postat av: → Amanda ←

sv; weheartit :D Du kunde ju ha kollat i kategorin som jag lag in inlägget i :)

2013-03-17 @ 16:54:47
URL: http://amandaengbergs.blogg.se/
Postat av: → Amanda ←

sv; haha ja. Tack! :)

2013-03-17 @ 17:08:26
URL: http://amandaengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback