johanna - ben

Svårt att ta sig upp imorse vill jag lova eftersom man gick och la sig kring 4. 
Men jag tog mig upp iallfall och drog på gymmet med Cornelia, och det var ben-dag idag!
 

Jag började med att cykla en stund som lite Cardio, gjorde inte så länge för jag ska på tabata senare så jag tänkte spara mig lite haha. 
 
dagens ben-övningar:

-Side Leg Lift Right
-Side Leg Kick Right
-Inner Tigh Raise Right
-Side Leg Lift Left
-Side Leg Kick Left
-Inner Thigh Raise Right
-Hamstring Curls 
-Quad Lifts
-Static Lunge Right
-Static Lunge Left
 
Alla dom gjorde jag 30 sekunder, och sen gjorde jag samma mag övningar idag som jag gjorde för någon dag sen!
 
Tänkte tillägga om någon har någon fråga så är det bara att fråga absolut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback