johanna - mage

Första inlägget, wihoo!
 
Vaknade sjuk idag, men blev frisk senare mot kvällen så jag har nyss varit på gymmet, och det var mage som stod på schemat. Sen lite kondition innan, är sjuk så jag vill inte ta ut mig allt för mycket.
 
cykel - 10 min
 
magövningarna jag gjorde
Basic Crunch
Right Oblique Crunch
Left Oblique Crunch
Bicycle Crunch
Reverse Crunch
Long Arm Crunch
Crossover Crunch
Half Crunch
Vertical Leg Crunch
Plank
 

Alla dom gör jag i 50 sekunder tror jag det är. Jag får dom här övingarna från en app så det är därför jag skriver på engelska haha. 
 
Sen så gjorde jag några ryggövningar i brist på tid, men det var bara rygglyft:)
Sedan varvade jag ned med cykel i några minuter.
 

inspirations bild
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback