johanna - övningar ute i snön

Hela dagens träning har bestått av, dans + dans och nu en PW på ca en timma, lite mer. Körde lite övningar ute när jag busade med nova med, det var vanliga utfall, sido utfall och squats bara. Så nu känns det bra haha, skulle köra rumpa men min mobil bestämde sig för att lägga av lite tidigare idag och jag har inte fått igång den och där har jag alla mina rumpövningar:( Men så körde jag dom tre som jag skrev lite längre upp och så gjorde jag typ trippelt så många istället, så det tog iallafall:) Ha en bra onsdag alla, och välkomna hit alla nya läsare som vi fått idag!
måste bara lägga ut favvo bilden:$

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej tjejer, älskar er blogg. Grymt inspirerande, speciellt nu när motivationen inte är på topp. Skulle inte ni kunna göra ett inlägg om bloggar ni tycker är inspirerande? :)

2013-03-20 @ 23:00:16
Postat av: Sandra SG

bra blogg, inspirerande! :D

2013-03-21 @ 14:06:34
URL: http://sategu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback