Frida - cheat day!

Halloj nattsuddare om man kan säga så än, klockan är ju ändå bara drygt 11..
 
Igår körde jag stenhårt på gymmet och var spyfärdig timmar efteråt! Kändes skitbra, mindre bra idag då jag har svårigheter att gå... Meeeeen jag har tröstat mig själv med lite cheatmeals idag, lite kladdkaka och chokladpudding. lördagar ni vet!
 

Sitter hemma hos en kompis nu och gör absolut ingenting så jag passar på att skriva gårdagens övningar!
 
Sprang/joggade/powerwalk på löpbandet i 15 minuter som uppvärmning
10x4 23,3 kg bulgariska utfall
10x4 33,3 kg sumo squats
10x3 33,3 kg regular squats
hip bridges tills det brändes som fan x 3
superset med kissande hunden och donkey kicks 15x3 på varje ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback