johanna - bryt ihop och kom igen!

HEEEEEEEEEEEJ alla träningsgalna människor! Hur mår ni? Jag har inte mått så bra dom senaste dagarna, har varit massa sjuk, spytt hela dagarna typ. Men nu är jag tillbaka, som ny och är riktigt taggad, så har varit och köttat jävel på gymmet idag, tagit igen de senaste dagarna!
Så detta var dagens övningar:
 


Cardio 10 minuter
 
STYRKA A:

Pull over 15x2 hantlar 3kilo
Knäböj 15x2
Statisk Planka 45 sekunder (brukar köra tills jag inte orkar längre) x2
 
Cardio 10 minuter
 
STYRKA B:

Axelpress rak 15x2
Höftlyft ett ben 15 reps på varje ben sedan x2
Crunch med rak rygg 15x2
 
STYRKA C:

Triceps press 15x2
Bred knäböj 15x2
Statisk Crunch 45 sekunder x2
 
Det var dagens! Jag brukar köra mer cardio men idag blev jag lite illamående, är kanske inte helt frisk än men w/e!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback